پس از پیوند کلیه FSGS عود باید چه ساخت بیمار من
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

در واقع، پیوند کلیه یکی از بهترین راه برای حل این مشکل در کلیه است، اما بیمار ممکن است نارسایی کلیه دوباره روبرو هستند. بنابراین از عود اصلی بیماری با نارسایی کلیه دوباره. سپس یک بار FSGS عود بعد از پیوند کلیه چه باید بیمار؟

اطلاعات مربوط به پیوند کلیه

پیوند کلیه از عمل جراحی به جای کلیه سالم را به یک فرد مبتلا به نارسایی کلیه است. اهدا کلیه به جای کار قبلا توسط کلیه ها مورد نیاز است انجام می شود.

کلیه سالم در آب نمک سرد (شور) که حفظ ارگان تا 48 ساعت منتقل می شود. این اجازه می دهد تا زمان را برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را انجام به اطمینان حاصل شود که خون و بافت دهنده در مسابقه و دریافت کننده.

خطرات

خطرات خاص در ارتباط با این روش عبارتند از:

لخته شدن خون (ترومبوز ورید عمقی)

حمله قلبی یا سکته مغزی

عفونت زخم

عوارض جانبی داروها برای جلوگیری از رد پیوند

پیش بینی

تقریبا هر کس احساس آنها یک کیفیت بهتر زندگی پس از پیوند.

افرادی که پیوند کلیه دریافت ها ممکن است عضو جدید را رد کند. این به این معنی سیستم ایمنی بدن شما را می بیند کلیه جدید را به عنوان یک ماده خارجی و تلاش می کند تا آن را از بین ببرد.

به منظور جلوگیری از رد، تقریبا تمام دریافت کنندگان پیوند کلیه، باید از داروهایی است که پاسخ ایمنی خود را برای بقیه عمر خود را سرکوب کنند. این درمان سرکوب کننده ایمنی نامیده می شود. اگر چه درمان جلوگیری از رد عضو کمک می کند، آن را نیز قرار می دهد بیماران در معرض خطر ابتلا به عفونت و سرطان. اگر شما این دارو، شما نیاز دارید که برای سرطان به نمایش می شود. داروها می تواند باعث فشار خون بالا و کلسترول بالا و افزایش خطر ابتلا به دیابت.

باید چه کار کنم اگر بیمار پیوند کلیه خواهد شکست؟

شما ممکن است به صورت دیالیز دوباره قبل از مصرف پیوند دیگر و یا انتخاب برخی از داروهای چینی برای کمک به محافظت کلیه کاهش عملکرد دوباره. اگر شما هر گونه کمک در درمان آن نیاز دارند، شما می توانید دکتر ما آنلاین و یا مشورت ترک پیام به ما، ما بهترین های ما به شما کمک خواهد کرد انجام دهد.

http://enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/1912.html





:: برچسب‌ها: FSGS، درمان FSGA، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: